Pierwsza część mojego nowego cyklu o nietypowych i pięknych miejscach w Polsce przyjaznych dzieciom. Długo wzbraniałam się przed takim cyklem, ale jako, że coraz więcej moich znajomych dzieci posiada, a jeździć nadal chcą i w cudne, pełne uroku i tego czegoś innego miejsca to się zebrałam. Nie będą to zawsze miejsca stworzone typowo pod dzieci, ale zawsze będą to miejsca przez nas sprawdzone i dzieciom przychylne. Jako, że podróżujemy z niemowlakiem, to nie potrzebujemy jeszcze aż tylu elementów co rodzice podróżujący ze starszymi dziećmi, ale z biegiem czasu będziemy się o tym przekonywać i uzupełniać nasze wpisy o kolejne miejsca. Celem tego cyklu jest przedstawianie miejsc pięknych, z klasą, nietypowych o wysokim standardzie i takich w których rodzice będą czuli się wspaniale bez konieczności pójścia na kompromis w postaci wybrania miejsca pełnego dmuchanych zamków, ale jednocześnie miejsca gdzie rodzic z dzieckiem czuje się dobrze i może w pełni się zrelaksować. Gdzie dzieci, nawet te najmłodsze są mile widziane. Zabieram Was dzisiaj w podróż po 5 przecudnych miejscach i zapraszam już w najbliższej przyszłości w kolejne. Nazwy miejsce klikają do stron internetowych, gdzie można uzyskać więcej informacji.

Wspaniałe siedlisko na Warmii z niesamowitą domową atmosferą i pyszną kuchnią. Do dyspozycji gości wygodne pokoje i sporo udogodnień dla rodzin z dziećmi: wanienka, drewniane łóżeczka, a nawet nosidełka do wypożyczenia. Bardzo duży ogród z hamakami, huśtawkami i piaskownicą sprzyja relaksowi i dobrej zabawie. W pobliżu las i ogródek w którym w przyszłości właściciele planują zabawy w małych ogrodników dla dzieci. W domu bawialnia pełna książeczek i zabawek. Dla rodziców własnej produkcji cydr, trochę żyć nie umierać. Kuchnia przygotowuje posiłki zarówno dla tych dużych jak i małych gości. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ.

Jedno z moich ulubionych miejsc w Polsce. Uwielbiam ten pensjonat za lokalizację w Kazimierzu w którym zawsze jest co robić, za genialną wprost kuchnię w restauracji Kuchnia i Wino, w której można zawsze dostać coś do jedzenia (z dziećmi ważne, bo kiedy śpią rodzice mogą zamówić room service, ale zejść na dół). Przestronne pokoje umożliwiają swobodne rozstawienie się z łóżeczkiem turystycznym. Na dole dostępne są zabawki i gry dla dzieci, a na zewnątrz jest basen. Teren wokół pensjonatu jest mały, ale bliskość centrum Kazimierza daje pole do popisu jeśli chodzi o zabawę z dzieckiem. W restauracji dostępne jest menu dziecięce, a właściciele są bardzo przychylni takim wizytą, my byliśmy z 2 miesięcznym Teo i wspominamy ten wyjazd genialnie. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ I TUTAJ.

Byliśmy w Kordakach dwa razy i sprawdziliśmy obie opcje zakwaterowania: mały i duży apartament. Dla wygody rodzin polecamy duży apartament z kuchnią i sypialniami na górze, gdzie można poczuć się bardzo swobodnie. Dla dzieci gospodarze (którzy sami mają super słodkie dzieciaki) przygotowali łóżeczko drewniane, wanienkę, krzesełko do karmienia oraz super duży ogród z trampoliną, piaskownicą i innymi bajerami. W pobliżu Kordaków super tereny do spacerów i  czyste jezioro jeśli chcemy poplażować z maluchami. Śniadania dostępne są zarówno w opcji dla dorosłych i dla maluchów. Fajnie pojechać tam paczką znajomych, ponieważ dzieciaki śpiąc na górze mają zupełną ciszę, kiedy rodzice dobrze bawią się w swoim towarzystwie na tarasie. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ I TUTAJ.

Pierwszy hotel, który odwiedziliśmy z Teo i miejsce pozornie nie do końca w naszym stylu, ale bardzo potrzebowaliśmy relaksu i SPA i Herbarium wydawało się świetnym wyborem, co tylko potwierdził pobyt w tym miejscu, który wspominamy wspaniale i szykujemy się do kolejnego. Bardzo duży, ale jednocześnie klimatyczny obiekt nad samym jeziorem, ze spektakularnym widokiem na tafle wody. Dla rodzin przygotowane są większe pokoje, które są bardzo przestronne i wygodne. Hotel dysponuje łóżeczkami i innymi udogodnieniami dla dzieci. Największą zaletą hotelu jest wspaniała zieleń i ogromny teren wokół hotelu z placem zabaw, pomostami, chatkami grillowymi, kilkoma tarasami, siedzeniami, leżakami, suuper. My z maleńkim Teo ciągle spacerowaliśmy z wózkiem albo w nosidełku i nie nudziliśmy się ani chwili. SPA jest dostępne cały czas i można wybrać się samemu lub z maluchem, my przy tak maleńkim dziecku zmienialiśmy się z Kubą, dzięki temu mieliśmy godzinę czasu w SPA tylko dla siebie. Super sprawa dla młodych i zmęczonych rodziców. Kuchnię wspominam wspaniale i bardzo wygodna była dla nas możliwość schodzenia na posiłki w dogodnym dla nas czasie. Hotel jest super wyborem na pierwszy wyjazd z maluszkiem jeśli chcecie mieć wszystko w jednym miejscu, a jednocześnie bardzo odpocząć. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ.

Cudowne miejsce, które polecam każdemu. Z dzieckiem szczególnie. Wszyscy moim znajomi, których namówiłam byli zachwyceni. W ofercie Górskiej Legendy są prześliczne apartamenty i Domki Skandynawskie. Pokoje są świetne i obiekt jako mocno nastawiony na rodziny z dziećmi dysponuje całym cudownym wachlarzem udogodnień jak łóżeczka, wanienki, sale zabaw, piękny plac zabaw, basen, posiłki, a nawet zatyczki do kontaktów czy możliwość wynajęcia opiekunki do dziecka. Przewspaniale. A wszystko w super wnętrzach i bardzo pięknych okolicznościach przyrody.

MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ.

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych miejsc to zadawajcie je proszę w komentarzach, postaram się udzielić wszystkich informacji, wiem jak stresujące jest planowanie wyjazdów z dzieckiem, szczególnie kilkumiesięcznym. Jeśli będziecie chcieli zrobić rezerwację w jednym z opisanych przeze mnie miejsc to dajcie znać, że trafiliście tam przez mojego bloga, będzie mi super miło. A wy jakie miejsca mi polecacie?

No more articles

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?