Pierwsza część mojego nowego cyklu o nietypowych i pięknych miejscach w Polsce przyjaznych dzieciom. Długo wzbraniałam się przed takim cyklem, ale jako, że coraz więcej moich znajomych dzieci posiada, a jeździć nadal chcą i w cudne, pełne uroku i tego czegoś innego miejsca to się zebrałam. Nie będą to zawsze miejsca stworzone typowo pod dzieci, ale zawsze będą to miejsca przez nas sprawdzone i dzieciom przychylne. Jako, że podróżujemy z niemowlakiem, to nie potrzebujemy jeszcze aż tylu elementów co rodzice podróżujący ze starszymi dziećmi, ale z biegiem czasu będziemy się o tym przekonywać i uzupełniać nasze wpisy o kolejne miejsca. Celem tego cyklu jest przedstawianie miejsc pięknych, z klasą, nietypowych o wysokim standardzie i takich w których rodzice będą czuli się wspaniale bez konieczności pójścia na kompromis w postaci wybrania miejsca pełnego dmuchanych zamków, ale jednocześnie miejsca gdzie rodzic z dzieckiem czuje się dobrze i może w pełni się zrelaksować. Gdzie dzieci, nawet te najmłodsze są mile widziane. Zabieram Was dzisiaj w podróż po 5 przecudnych miejscach i zapraszam już w najbliższej przyszłości w kolejne. Nazwy miejsce klikają do stron internetowych, gdzie można uzyskać więcej informacji.

Wspaniałe siedlisko na Warmii z niesamowitą domową atmosferą i pyszną kuchnią. Do dyspozycji gości wygodne pokoje i sporo udogodnień dla rodzin z dziećmi: wanienka, drewniane łóżeczka, a nawet nosidełka do wypożyczenia. Bardzo duży ogród z hamakami, huśtawkami i piaskownicą sprzyja relaksowi i dobrej zabawie. W pobliżu las i ogródek w którym w przyszłości właściciele planują zabawy w małych ogrodników dla dzieci. W domu bawialnia pełna książeczek i zabawek. Dla rodziców własnej produkcji cydr, trochę żyć nie umierać. Kuchnia przygotowuje posiłki zarówno dla tych dużych jak i małych gości. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ.

Jedno z moich ulubionych miejsc w Polsce. Uwielbiam ten pensjonat za lokalizację w Kazimierzu w którym zawsze jest co robić, za genialną wprost kuchnię w restauracji Kuchnia i Wino, w której można zawsze dostać coś do jedzenia (z dziećmi ważne, bo kiedy śpią rodzice mogą zamówić room service, ale zejść na dół). Przestronne pokoje umożliwiają swobodne rozstawienie się z łóżeczkiem turystycznym. Na dole dostępne są zabawki i gry dla dzieci, a na zewnątrz jest basen. Teren wokół pensjonatu jest mały, ale bliskość centrum Kazimierza daje pole do popisu jeśli chodzi o zabawę z dzieckiem. W restauracji dostępne jest menu dziecięce, a właściciele są bardzo przychylni takim wizytą, my byliśmy z 2 miesięcznym Teo i wspominamy ten wyjazd genialnie. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ I TUTAJ.

Byliśmy w Kordakach dwa razy i sprawdziliśmy obie opcje zakwaterowania: mały i duży apartament. Dla wygody rodzin polecamy duży apartament z kuchnią i sypialniami na górze, gdzie można poczuć się bardzo swobodnie. Dla dzieci gospodarze (którzy sami mają super słodkie dzieciaki) przygotowali łóżeczko drewniane, wanienkę, krzesełko do karmienia oraz super duży ogród z trampoliną, piaskownicą i innymi bajerami. W pobliżu Kordaków super tereny do spacerów i  czyste jezioro jeśli chcemy poplażować z maluchami. Śniadania dostępne są zarówno w opcji dla dorosłych i dla maluchów. Fajnie pojechać tam paczką znajomych, ponieważ dzieciaki śpiąc na górze mają zupełną ciszę, kiedy rodzice dobrze bawią się w swoim towarzystwie na tarasie. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ I TUTAJ.

Pierwszy hotel, który odwiedziliśmy z Teo i miejsce pozornie nie do końca w naszym stylu, ale bardzo potrzebowaliśmy relaksu i SPA i Herbarium wydawało się świetnym wyborem, co tylko potwierdził pobyt w tym miejscu, który wspominamy wspaniale i szykujemy się do kolejnego. Bardzo duży, ale jednocześnie klimatyczny obiekt nad samym jeziorem, ze spektakularnym widokiem na tafle wody. Dla rodzin przygotowane są większe pokoje, które są bardzo przestronne i wygodne. Hotel dysponuje łóżeczkami i innymi udogodnieniami dla dzieci. Największą zaletą hotelu jest wspaniała zieleń i ogromny teren wokół hotelu z placem zabaw, pomostami, chatkami grillowymi, kilkoma tarasami, siedzeniami, leżakami, suuper. My z maleńkim Teo ciągle spacerowaliśmy z wózkiem albo w nosidełku i nie nudziliśmy się ani chwili. SPA jest dostępne cały czas i można wybrać się samemu lub z maluchem, my przy tak maleńkim dziecku zmienialiśmy się z Kubą, dzięki temu mieliśmy godzinę czasu w SPA tylko dla siebie. Super sprawa dla młodych i zmęczonych rodziców. Kuchnię wspominam wspaniale i bardzo wygodna była dla nas możliwość schodzenia na posiłki w dogodnym dla nas czasie. Hotel jest super wyborem na pierwszy wyjazd z maluszkiem jeśli chcecie mieć wszystko w jednym miejscu, a jednocześnie bardzo odpocząć. MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ.

Cudowne miejsce, które polecam każdemu. Z dzieckiem szczególnie. Wszyscy moim znajomi, których namówiłam byli zachwyceni. W ofercie Górskiej Legendy są prześliczne apartamenty i Domki Skandynawskie. Pokoje są świetne i obiekt jako mocno nastawiony na rodziny z dziećmi dysponuje całym cudownym wachlarzem udogodnień jak łóżeczka, wanienki, sale zabaw, piękny plac zabaw, basen, posiłki, a nawet zatyczki do kontaktów czy możliwość wynajęcia opiekunki do dziecka. Przewspaniale. A wszystko w super wnętrzach i bardzo pięknych okolicznościach przyrody.

MOJA PEŁNA RECENZJA TUTAJ.

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych miejsc to zadawajcie je proszę w komentarzach, postaram się udzielić wszystkich informacji, wiem jak stresujące jest planowanie wyjazdów z dzieckiem, szczególnie kilkumiesięcznym. Jeśli będziecie chcieli zrobić rezerwację w jednym z opisanych przeze mnie miejsc to dajcie znać, że trafiliście tam przez mojego bloga, będzie mi super miło. A wy jakie miejsca mi polecacie?