Olsztyn to jedno z moich ulubionych miast w Polsce. Mogłabym tam jeździć bez końca. Po pierwsze to Warmia, a Warmię się kocha za tyle rzeczy – o wszystkich przeczytacie w moim poście. Po drugie pięknie zagospodarowane Jezioro Ukiel, z promenadą, plażą miejską, placami zabaw, knajpkami, widokami, łódkami, klasą. To nie jest jedno z tych miejsc w Polsce gdzie zmarnowano szansę pięknego zagospodarowania terenu nad Jeziorem. Tutaj ktoś zrobił to z głową. Dzięki temu jest spójnie, jest w drewnie, jest czysto i jest pięknie. Zamarzył nam się Olsztyn podczas ostatniej wyprawy na Mazury i pokój zarezerwowałam niemal z dnia na dzień. Wybrałam Przystań Hotel & SPA, hotel nad samym Jeziorem Ukiel, z pyszną restauracją oraz pokojami z widokiem na wodę. Hotel mnie nie rozczarował.

IMG_4822 copy IMG_4840 copy IMG_4789 copy

Przystań Hotel&Spa to spory obiekt, bo jest w nim ponad 120 pokoi. Są sale konferencyjne i sale w których organizowane są wesela. Więc stale się tam dzieje. Podczas naszego 4 dniowego pobytu trafiliśmy zarówno na konferencję jak i na wesele, ale obiekt jest tak zaprojektowany, że nie odczuliśmy tego. W Hotelu jest restauracja PORT z przepyszną kuchnią azjatycką. Będzie o tym niżej, ale zachwyciła mnie totalnie. Obok jest słynna olsztyńska Restauracja Przystań, w której jedzenie od kilku lat smakuje mi bardzo, ale obsługa jest koszmarna. Może źle trafiliśmy, ale 3 razy z rzędu? W tym raz mnie i Teo wyproszono, bo nie mieliśmy rezerwacji? Słabo. Szczególnie, że byliśmy gośćmi hotelu. Ale generalnie dwie restauracje hotelowe na tak wysokim poziomie to na pewno zawsze mega plus Hotelu, każdego. W Przystani jest basen, sauny, fajna siłownia z której korzystałam codziennie. Jest świetne SPA z ogromnym wyborem zabiegów. Jest taras z widokiem na Jezioro, zarówno ten na parterze jak i drugi mniej popularny na 3 piętrze. Hotel jest turbo przyjazny dzieciom. Dla maluchów przygotowano sale zabaw z basenem z kulkami, brodziki na basenie, specjalne menu, krzesełka, łóżeczka a nawet szlafrok. Dla dzieci przygotowano także specjalną ogrodzone do wysokości 60 cm kąpielisko oraz  plażę zaraz przy tarasie. Rodzice mogą wypoczywać na leżakach, a dzieci bezpiecznie brodzić w wodzie.  Uważam, że Hotel Przystań ze względu na swoje położenie będzie świetnym wyborem na pierwszą podroż z maluszkiem. Macie ogromny teren, aby spacerować z wózkiem, a w samym Hotelu jest czysto i przyjemnie, pokoje są świetnie wyciszone, wiec będziecie czuć się komfortowo mimo płaczu maluszka. Bardzo polecam!

IMG_4834 copy IMG_4794 copy IMG_4780 copy IMG_4765 copy IMG_4842 IMG_4841 copy IMG_4660 copy IMG_4652 copy IMG_4633 copy
IMG_4626 copy

Wybraliśmy pokój standardowy z widokiem na Jezioro. Widziałam na stronie, że można trafić na taki z większymi oknami, my mieliśmy taki z małym oknem, ale mimo wszystko woda wlewa się niemal do łóżka. Uwielbiam budzić się z takim widokiem z okna. Bardzo fajne są pokoje z prywatnym wyjściem na molo, niestety jak rezerwowałam taki pokój nie był dostępny. Ale daje znać, bo warto właśnie na ten polować. Pokój był bardzo wygodny, czysty, klimatyzowany i sterowany przez centralny komputer, jak w większości nowoczesnych Hoteli. Dla dziecka przygotowano szlafrok i delikatne kosmetyki. Poprosiliśmy o wanienkę, ale nigdy nie dotarła niestety, jednak wiem, że Hotel ma zarówno wanienki, jak i łóżeczka i krzesełka do dyspozycji gości. Design pokoju mnie jakoś nie powalił, dość klasyczny i bardzo nowoczesny i minimalistyczny. Taki który nie przeszkadza, ale też nie inspiruje jakoś szczególnie. Jednak ponownie okazał się super podczas pobytu z dzieckiem, bo można było go spokojnie wyciemnić, było ciepło i bardzo czysto.

IMG_4836 copy IMG_4600 copy IMG_4606 copy IMG_4611 copy IMG_4622 copy IMG_4735 copy

Teraz przejdę do obsługi co do której mam mieszane uczucia. Recepcja jest na najwyższym poziomie, zarówno Pani jak i Pan z którymi miałam kontakt, bez zarzutu, bez jednego skrzywienia, dziwnego spojrzenia, klasa. Tak samo Panie sprzątające obłędnie miłe i wykonujące swoją robotę super. Obsługa kelnerska w restauracji Port również fajnie, ale przy większej ilości gości nie dawała rady przyjąć zamówień na tarasie. Barmani nadrabiali uśmiechem i super robotą, niesamowicie sympatyczni ludzie. Obsługa w Restauracji Przystań fatalnie, szczególnie jedna Pani, troszkę mi się naraziła nie ukrywam. Była dla nas burcząca i fucząca 3 dni z rzędu, a ja wybaczam tylko 1 gorszy dzień. Natomiast reszta super. Panie w SPA również rewelacja. Opisuję to dokładnie i w osobnym akapicie, gdyż czytałam recenzje miejsca i goście często krytykowali obsługę, uważam że bezzasadnie. Ja byłam w Przystani kompletnie anonimowo i nie odnotowałam żadnych wpadek.

IMG_4811 copy IMG_4810 copy IMG_4807 copy IMG_4804 copy IMG_4797 copy IMG_4787 copy IMG_4662 copy IMG_4698 copy IMG_4748 copy

Śniadania w Hotelu Przystań są chyba jednymi z największych jakie widziałam w moim hotelowym życiu. No było tam wszystko. Od domowych wypieków, jagodzianek, po chleby, kilkanaście rodzajów płatków, suszonych owoców. Całe misy świeżych owoców i warzyw, sery, wędliny, pasty, dżemy, no cuda na kiju. Do tego 2 ekspresy do kawy i stanowisko serwujące dania z jaj. Mimo ogromnej ilości gości w hotelu na nic nie czekaliśmy, niczego nie brakowało, wręcz obsługa starała się na bieżąco dokładać produkty. Śniadanie serwowane jest od 7 więc kolejna zaleta wizyty z dzieckiem. Restauracja PORT przepyszna. Serwuje dania azjatyckie i totalnie przypadła mi do gustu. Spróbowałam zupy rybnej, zupy tajskiej, pad thai, dań z woka i pełen zachwyt. Tak samo przystawki z azjatyckimi sosami, rewelacyjne. Ale najlepiej będę wspominała deser z tapioki i mango. Już nawet próbowałam go powtórzyć w domu. Cudowny. Restauracja PRZYSTAŃ jak zwykle świetna i pyszna. Dania są tam zawsze świeże i cudne. Karta jest dużo bardziej tradycyjna niż w PORT, ale właśnie to dobrze. Można zmieniać obie te restauracje i próbować dań z dwóch różnych światów.

IMG_4686 copy IMG_4668 copy IMG_4667 copy IMG_4635 copy IMG_4636 copy IMG_4730 copy IMG_4727 copy IMG_4725 copy

Atmosfera w Hotelu jest bardzo dobra. Gości jest dużo, a mimo wszystko każdy znajduję miejsce dla siebie. Zawsze był wolny stolik na tarasie czy w restauracji. Fajnie. Mi podobała się anonimowość i możliwość zrelaksowania się. Nasze dziecko czuło się tam rewelacyjnie, a my po 2 dniach postanowiliśmy przedłużyć pobyt. Mega plusem Hotelu jest lokalizacja przy Jeziorze Ukiel gdzie możecie biegać, spacerować czy delektować się niebiańskimi zachodami słońca. Nasz najlepszy wieczór to właśnie zachód słońca, pizza z kartonu z jednej z knajpek przy Plaży Miejskiej oraz nasze szczęśliwe dziecko. Polecam Wam ten hotel bardzo mocno w sezonie jesienno- zimowym, bo atrakcji pod dachem nie zabraknie dla nikogo.

IMG_4819 copy IMG_4794 copy IMG_4810 copy IMG_4647 copy

PRZYSTAŃ HOTEL&SPA

-piękne położenie nad Jeziorem Ukiel

-widok z większości pokoi na Jezioro Ukiel

-basen, strefa saun, fitness

-świetne SPA

-rewelacyjne atrakcje dla dzieci, hotel baaardzo przyjazny dzieciom

-dwie pyszne restauracje hotelowe

-szybkie wifi w całym obiekcie

-bardzo czyste i przestronne pokoje

-bardzo przyjemna obsługa

No more articles

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?