Weekend we dwoje, dziecko z dziadkami, chcieliśmy, aby było wygodnie, luksusowo i odprężająco. Zdecydowaliśmy się na Niceę, która jest oddalona od Warszawy o 2 godziny lotu i bardzo krótką jazdę taksówką z lotniska. Hotel wybierałam długo, gdyż nie mogłam znaleźć nic butikowego i w swoim stylu. Padło więc na ociekający luksusem Boscolo. Moim drugim wyborem było słynne Negresco, ale hotel nie ma basenu, ani spa, a my bardzo lubimy taką formę relaksu, więc ostatecznie padło na ten pierwszy. Generalnie hotele w Nicei są w takim stylu. Czyli przepych, żyrandole, blichtr i kryształy. Nie ma hoteli w kreatywnym fajnym, luźnym stylu, ale z drugiej strony sama Nicea jest bardzo fajna, więc jeśli będzie dla Was ok mieszkanie, to polecam airbnb. Spałam tak w Nicei dwa razy i pasowało to do tego miasta. Ale właśnie, my chcieliśmy hotel, śniadania, relaks i full obsługę. Generalnie Hotel oceniam dobrze, ale miał takie smaczki które powodują, że tam już nie wrócę. W hotelu było sporo atrakcji jak SPA, basen kryty, bar, restauracja, sala bilardowa, piękne loby, fitness oraz patio na dachu z restauracją i basenem. O wszystkim przeczytacie dokładnie w tekście. My na urlopie uwielbiamy delektować się filmami i serialami, bo nie mamy na to czasu przy dziecku. Dlatego z przyjemnością zgodziłam się na współpracę z marką UPC i na wyjeździe testowałam usługę UPC Horizon Go, dzięki której można w całej Unii Europejskiej oglądać filmy i seriale dostępne na platformie po polsku. Ale nie tylko, są tam również dostępne programy informacyjne, polskie seriale, programy z tradycyjnego pasma telewizyjnego, jak śniadaniówki. Więc na zagranicznych wakacjach nie umknie Wam żaden ulubiony program oraz możecie być na bieżąco z informacjami. O wszystkim tym napiszę na końcu tekstu oraz przygotowałam dla Was TOP 5 moich ulubionych filmów i seriali dostępnym na Horizon GO.

IMG_7591 IMG_7298 IMG_7295 IMG_7257 IMG_7351

Zapraszam Was to poczytania o pobycie w Hotelu Boscolo Exedra.

Hotel Boscolo jest położony troszkę dalej od plaży, w Centrum Nicei. Jak się okazało ciut za daleko jak na mój gust, ale jeśli lubicie shopping to idealnie. Ma przepiękną fasadę, niestety aktualnie ulica była w remoncie, więc trudno było tę fasadę uchwycić na zdjęciu. Jest to mariaż wpływów włoskich i francuskich. Wybrałam pokój classic, jednak ze względu na małe obłożenie dostaliśmy upgrade do pokoju executive z pięknym widokiem na kamienice i 2 balkonami. Niestety tak jak pisałam, ulica była remontowana, więc nie można było się nim cieszyć. W pokoju była otwarta łazienka z otwartą wanną, duże łóżko, dwa balkony, stół do pracy i piękne meble. Generalnie pokój urządzony był w bielach i złocie. Bardzo wygodny i piękny dla dwóch osób. Fajną sprawą były elektryczne rolety wyciemniające. Mieliśmy takie w Maladze i zapewniają one genialny i niezmącony niczym sen. Szczególnie, że urządziliśmy sobie wieczór filmowy i nadrabialiśmy filmowe ulubione klasyki jak Pulp Fiction. Uwielbiam ten film.

IMG_7316 IMG_7312 IMG_7327 IMG_7381 IMG_7382

Jeśli chodzi o części wspólne w hotelu Boscolo to jest przepiękne lobby, robiące ogromne wrażenie. Do tego sala bilardowa. Jest bar, gdzie serwowane jest również śniadanie. Jest restauracja specjalizująca się w owocach morza. Jest SPA z basenem w grocie, do którego schodzi się po schodach. Są 2 sauny, jedna fińska i druga parowa. Oraz całodobowa sala fitness. Basen i SPA oceniam bardzo, bardzo wysoko, rewelacja. Jest również przepiękne patio na dachu z basenem oraz restauracją serwującą lekkie posiłki i napoje. Rozpościera się stamtąd przepiękny widok na dachy nicejskich kamienic. I docieram teraz do sedna. Otóż hotel Boscolo jest przepiękny i byłby bardzo przyjemny gdyby nie dziwne praktyki. Może zdarzają się czasami, ale bardzo, bardzo rzadko. I ja w mojej praktyce odwiedzania hoteli się z takimi zwyczajami nie spotkałam. Otóż wszystko co pozornie w hotelu jest darmowe i dostępne dla gości, w hotelu Boscolo jest płatne dodatkowo. I tak na przykład ja zarezerwowałam ten hotel skuszona właśnie patio na dachu, które tak mi się spodobało w hotelu Grand Ferdinand w Wiedniu, ale okazało się, że nie można z niego korzystać. Leżaki na basenie są płatne 25 euro od osoby za pół dnia, a drinki w karcie zaczynają się od 20 euro. I wiecie, nie ma problemu, to nie jest kwota od której mdlejemy, ale wydają mi się to pieniądze wyrzucane w błoto, za coś co już powinno być w cenie pobytu i za co można korzystać dowoli, za to, że jest się gościem hotelowym. Bardzo mnie to oburzyło i jeszcze się z czymś takim nie spotkałam. Wyceniać strefy wspólne w hotelu w którym to patio jest tak naprawdę jedną z największych atrakcji, absurd. Zdecydowanie bliższe są mi hotele w których strefy wspólne są jak salony, są otwarte i sprzyjają integracji gości i dobrej atmosferze. Rezultat? Nikt z patio nie korzystał. Przez cały weekend zajęty był 1 leżak, a stoliki zawsze puste. Brawo. Rekiny biznesu.

IMG_7396 IMG_7398 IMG_7411 IMG_7754 IMG_7749 IMG_7777 IMG_7767 IMG_7774 IMG_7302 IMG_7301 IMG_7285

IMG_7803 IMG_7808 IMG_7798 IMG_7795

IMG_7386 IMG_7393 IMG_7386-2 IMG_7383

Teraz przejdźmy do posiłków. Śniadanie w Boscolo kosztuję 38 euro od osoby, a w tej cenie otrzymujemy słodkie bułki i dosłownie 2 małe stoliki rzeczy z bufetu. Absurd. Do tego soki z kartonów. Jest jeszcze karta z daniami na ciepło, ale tam też nie ma nic specjalnego, ot omlety i kilka jajek. Oczywiście po jednym poranku z takim wytwornym śniadaniem zrezygnowaliśmy z następnego dnia. Cena jest absurdalna w stosunku do oferowanej jakości.

IMG_7592 IMG_7593 IMG_7594 IMG_7595 IMG_7596 IMG_7598 IMG_7599 IMG_7600

Będę mimo wszystko bardzo miło wspominała ten pobyt, bo mieliśmy ekstremalnie wygodny pokój i fakt bycia we dwoje i spędzania wspólnie czasu był super. Nadrobiliśmy rozmowy i zrelaksowaliśmy się. Tak jak pisałam na wstępie korzystaliśmy z usługi Horizon Go dostępnej dla abonentów UPC, przy odpowiednim pakiecie macie w cenie dostęp do platformy. Miły dodatek. Są tam dostępne klasyczne filmy, takie kultowe, ale po polsku, co wiem, że dla niektórych jest mega plusem na wyjazdach. Do tego masa polskich seriali i trochę fajnych zagranicznych. Ogromny wybór regularnych programów telewizyjnych jak programy informacyjne, telewizje śniadaniowe i programy dla dzieci. Z usługi Horizon Go można korzystać na laptopie, komputerze, smartfonie i tablecie. W usłudze dostępnych jest ponad 100 kanałów telewizyjnych, które można obejrzeć na żywo w każdym momencie. Dostęp do filmów i seriali zależy od posiadanego abonamentu. Dla mnie tak osobiście najlepszy w tej usłudze jest dostęp do kanałów telewizyjnych. Nie oglądam za bardzo telewizji, ale mam obsesję na punkcie Travel i jednego emitowanego tam programu, przeczytajcie w moim TOP 5 co to;) Dodatkowo to kolejna fajna platforma z legalnymi filmami i serialami dostępna dla Polaków. Można ją zabrać na wakacje i cieszyć się telewizją na terenie całej Unii Europejskiej. Wystarczy WIFI. Ja oceniam usługę wysoko. Wybór filmów i seriali skupia się na kultowych pozycjach, natomiast dostęp do regularnych polskich kanałów telewizyjnych jest ogromny i pozwala korzystać z platformy praktycznie tak jak z telewizora.

IMG_7254 IMG_7255

IMG_7364 IMG_7252 IMG_7251
IMG_7743 IMG_7744 IMG_7750

Moje TOP 5 filmów i seriali z HORIZON GO, które umiliły nam wieczory filmowe w Nicei.

1. PULP FICTION

Ukochany film Quentina Tarantino, za który otrzymał Złotą Palmę w Cannes. Trzy historie, świetna muzyka, to trzeba zobaczyć.

2. KOCHANKOWIE Z KSIĘŻYCA

Hotel Negresco zainspirował do zobaczenia filmu Wesa Andersona. Przepiękne zdjęcia i świetne kolory jak zawsze u niego, oraz rewelacyjne charakteryzacje turbo aktorów. Bruce Willis jest niemal nie do poznania. Kochankowie z księżyca to opowieść o dwóch młodych, którzy uciekają z domu i trafiają na obóz skautów.

3. ILUZJONISTA

Słynny magik wystawia swoje pokazy w Wiedniu, kiedy trafia na swoją dawną miłość. Świetnie zrobiony film, uwielbiam jego klimat. Pięknie pokazany Wiedeń i rewelacyjna rola Edwarda Nortona.

4. UKŁAD IDEALNY

Fajna francuska komedia. Mężczyzna ma już dość pytań o to kiedy się ożeni, wynajmuję więc dziewczynę, aby odegrała rolę znienawidzonej narzeczonej. Świetne role i fajny klimat.

5. TRAVEL CHANNEL – MIĘDZYNARODOWI POSZUKIWACZE DOMÓW

Kocham ten kanał i ten program. Międzynarodowi Poszukiwacze Domów, mogłabym oglądać w kółko i każdy sezon. To taki program w którym ludzie z różnych powodów zmieniają miejsce do życia i szukają idealnego dla siebie mieszkania. Różnie. W Paryżu, Amsterdamie, na Bali, w NYC, tanio, drogo, z rodziną i bez. Kocham i to chyba mój ulubiony program w całej tv:)

Boscolo Exedra Nice, Autograph Collection Hotel

– piękna fasada

-ładne pokoje w złocie i bieli

-średnio miła obsługa

-restauracja z owocami morza

-świetne SPA i piękny basen z rewelacyjną obsługą, oraz fajne sauny

-piękne patio z absurdalnymi zasadami

-słabe śniadania

– przepiękne lobby hotelowe

POST POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z MARKĄ UPC

Boscolo Exedra Nice, Autograph Collection Hotel - luksusowy hotel w Nicei i przyjemność wieczorów filmowych na wyjeździe
8.3OCENA TRAVELICIOUS
LOKALIZACJA8
DESIGN9
ATRAKCJE9
KUCHNIA7
No more articles

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?