Zbliża się okres podsumowań, przynajmniej dla mnie. Urodziny mojego synka oraz urodziny bloga. Już cztery lata z blogiem, ależ ten czas leci! Z tej okazji przygotowałam wpis podsumowujący. Wybrałam 10 najlepszych podróży w których towarzyszył nam Teoś. Mam na liście zarówno miejsca z Polski jak i wyjazdy zagraniczne. Czy było łatwo? Nie. Podróżowanie z naszym synkiem do łatwych nie należy, zresztą każdy rodzic który dużo jeździ z dziećmi, a potem wybierze się w podróż samodzielnie to będzie wiedział o czym mówię. Ale warto pokazywać dziecku świat, odkrywać miejsca razem i celebrować momenty. Mnie odkąd mam Teosia wszystko dużo mocniej zachwyca. Wzrusza. Cieszę się z małych rzeczy jak chociażby plac zabaw na plaży, który kiedyś by mnie pewnie denerwował. Dziecięcy świat jest spontaniczny, wypełniony zabawą i ciekawością. I takie też stały się nasze wyjazdy. Polecane przeze mnie miejsca i kierunki są genialne dla nas. Kochamy miasta, kochamy jak się dzieje, kiedy jest głośno, kiedy jest szaleństwo. Jeśli wy preferujecie ciszę i spokój, to pewnie wyprawa do Nowego Jorku nie będzie najlepszym pomysłem, ale już do Andaluzji jak najbardziej.

Bardzo lubię robić takie wpisy podsumowujące. Uwielbiam wzmacniać te wszystkie wspomnienia utrwalone na zdjęciach. Wracać myślami do najlepszych wyjazdów, najfajniejszych momentów. Szczególnie w deszczowe i szare, ponure dni… Dzisiejszy post przygotowałam we współpracy z polską marką COLORLAND, dzięki której możecie zaprojektować najróżniejsze fotopamiątki z podróży. Dziś przedstawię Wam ich przepiękne Fotoksiążki. Moje wyszły po prostu bajkowo, zresztą sami zobaczcie na zdjęciach. Sam proces projektowania jest bardzo łatwy. Po prostu odpala się edytor online, wgrywa do niego zdjęcia, przeciąga je do projektu i w sumie…gotowe! Jeśli kochacie kombinować, to dostępne są specjalne, dedykowane szablony, miejsca na teksty, ramki inne cuda. Można wyczarować coś naprawdę bardzo indywidualnego. Poniżej wrzucam screeny z tworzenia moich fotoksiążek, aby łatwiej było Wam wyobrazić sobie cały proces. Ja troszkę się do tego zbierałam, bo wydawało mi się to bardzo czasochłonne. Ale nic bardziej mylnego! Poszło raz dwa, zrobiłam ją w czasie meczu, a po kilku dniach była już u mnie w domu. Taka fotoksiążka podróżnicza sprawdzi się świetnie również jako prezent.

Mam dla Was specjalny kod zniżkowy na Fotoksiążkę A4 Pion/Poziom 40 stron za 28 zł (cena cennikowa to 58 zł, a więc rabat jest aż na 50%). Odbierzecie go TU.

Screen Shot 2018-06-20 at 21.15.50 Screen Shot 2018-06-20 at 21.15.31 Screen Shot 2018-06-20 at 21.15.17

10 naszych najlepszych podróży z dzieckiem

1. PORTUGALIA

Posty na blogu: Cascais, 2 tygodnie w Portugalii, Lizbona, Nasz Dom w Portugalii

Bez wątpienia nasz najlepszy czas. Pierwszy dłuższy wyjazd z synkiem. W Portugalii spędziliśmy aż 3 miesiące jesienią 2 lata temu. Było genialnie. Było ciepło, było nieturystycznie, było wyjątkowo. Portugalia to jeden z moich ulubionych kierunków. Wiele osób jedzie tam raz i chce zostać na zawsze, albo wrócić na starość. Wybraliśmy Lizbonę oraz Cascais i Estroil. Dom przy Oceanie. Nasze najlepsze dni. Bez wątpienia. W Portugalii jesienią pogoda jest łaskawa, jest ciepło, nie pada. Można surfować. Polecam najmocniej.

IMG_8664 IMG_8665 IMG_8668

2. BARCELONA

Posty na blogu: 15 miejsc, które musisz odwiedzić w Barcelonie, Subiektywny Przewodnik po Barcelonie

Nasze miejsce na Ziemi. Ukochane miasto i najwięcej wspomnień. Nasz synek był tam już ponad 12 razy. I to również jego ukochane miejsce. Jeśli jedziemy na krótko zawsze wybieramy La Barcelonete, plażę, fiestę. Jeśli mieszkaliśmy dłużej to wybieraliśmy Eixample pełne sklepów i placów zabaw. Mniej turystyczne, bardzo piękne. Na pobyty troszkę dalej od Centrum, ale w bardzo autentycznej i barwnej okolicy polecam dzielnice Gracia. Cudowna, pełna życia, autentyczna. Obłędna wieczorami.

IMG_8691 IMG_8692

3. ANDALUZJA

Posty na blogu: Malaga, Estepona, Cadiz, Tarifa, Ronda

Co to był za wyjazd. Zima w Andaluzji. Cudownie! Przez 3 miesiące siarczystych mrozów w Polsce cieszyliśmy się 20 stopniami hiszpańskiego słońca. Zobaczyliśmy Malagę, Estepone, Tariffe, Cadiz oraz kilka mniejszych miejscowości. Wszystkie nas zachwyciły. To region totalnie przyjazny dzieciom. Place zabaw wszędzie od plaż po parki. Super sympatyczni ludzie. Knajpki z pysznym jedzeniem. I genialna pogoda, jeden z naszych najlepszych wyjazdów.

IMG_8686 IMG_8687 IMG_8682 IMG_8683 IMG_8684 IMG_8688

4. NOWY JORK

Posty na blogu: Subiektywny Przewodnik po Nowym Jorku, Najpiękniejsze miejsca w Nowym Jorku, Trasy zwiedzania Nowego Jorku

Pierwszy daleki lot z Teosiem. Totalne zmęczenie. Ale warto było. Nowy Jork z dzieckiem, odważnie. Nasz Teo był zachwycony. Działo się. Przepiękne widoki, drapacze chmur. Świetne parki. Jeszcze lepsze place zabaw na każdym kroku. Boska pogoda w październiku. Jeśli kochacie miasta to polecam Nowy Jork bardzo. Szczególnie Muzeum Historii Naturalnej, Dumbo, Central Park, Bryant Park i Coney Island. Kocham to miasto!

IMG_8671 IMG_8672 IMG_8673

5. KWAŚNE JABŁKO

Posty na blogu: Kwaśne Jabłko

Przez pierwszy rok życia Teosia zwiedziliśmy masę miejsc w Polsce. Ale to Kwaśne Jabłko zostało w naszych sercach. Przesympatyczni właściciele. Obłędna kuchnia. Rodzinna atmosfera i cudowni ludzie których tam poznaliśmy. Niesamowity czas. Bardzo polecam to miejsce od zawsze.

6. NO NAME LUXURY HOTEL AND SPA

Posty na blogu: No Name Luxury Hotel

No Name Luxury odwiedziliśmy przy okazji zwiedzania Podhala. To miejsce jest teraz moim ulubionym w Polsce i jakoś nikt nie może go zdetronizować. Przepiękne wnętrza. Świetna obsługa. Cisza. Cudowne baseny na zewnątrz i w środku. To nie jest typowe miejsce dla dzieci. Jest spokojnie i cicho. Ale nasze było zachwycone. Mała sala zabaw, świetny basen. Spokój. Uwielbiam!

IMG_8663 IMG_8661

7. TOSKANIA

Posty na blogu: Tuscany Forever

Do Toskanii wybraliśmy się we wrześniu chcąc zażyć włoskich wakacji. Pogoda jednak nie była dla nas łaskawa. Mimo to był to cudowny czas. Włoskie jedzenie, piękne wnętrza Tuscany Forever, niesamowite zachody słońca. Coś pięknego. Myślę, że będziemy wracać do tego wyjątkowego miejsca.

IMG_8680 IMG_8681

8. KRETA

Posty na blogu: Avra Imperial, Chania

Na Krecie byliśmy niedawno i były to nasze pierwsze wakacje z biurem podróży w formule All Inn, w hotelu większym niż te które standardowo wybieramy. Ale to były najlepsze wakacje naszego synka. Plac zabaw, lody na śniadanie, świetny dziecięcy basen, towarzystwo rodziców przez cały dzień. Bosko. Jeśli chcecie odpocząć, wy i Wasze dzieci przy radosnym akompaniamencie szczęśliwych wyżej wymienionych to bardzo polecam takie wakacje.

IMG_8653 IMG_8656 IMG_8655

9. POSITANO

Posty na blogu: Positano, Sorrento

Do Positano wybraliśmy się dla mnie. Chciałam wrócić do miejsca, które pamiętam z dzieciństwa. Było dość ciężko. Nie wszystko poszło po naszej myśli. Korki, brak atrakcji dla dzieci. A jednak kiedy zastanawialiśmy się nad tą 10 wspólnie wybraliśmy Positano na listę. To był wyjątkowy wyjazd, bardzo naszej rodzinie potrzebny. Spędziliśmy piękny czas w pięknym miejscu, mimo trudności. Bardzo polecam odważnym rodzicom.
IMG_8689 IMG_8651 IMG_8648

10. LEMON RESORT SPA

Posty na blogu: Lemon Resort Spa

Kolejne miejsce w Polsce. Świetne dla rodzin z dziećmi. Świetne dla dzieci. Ogromny plac zabaw. Ogromna sala zabaw z przeszkleniem w restauracji. Pokoje w domkach z ogromnymi tarasami. Basen. Bardzo kameralna atmosfera (byliśmy w kwietniu niemal sami). Jedno z fajniejszych miejsc.

IMG_8677 IMG_8678

No more articles

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?