Rok 2019 rozpoczynałam bez żadnych oczekiwań. I bez żadnych planów. Wiedziałam, że w styczniu polecimy do Meksyku i tyle. A każdy miesiąc otwierał przede mną masę możliwości. Najczęściej spontanicznie rezerwowanych lotów i noclegów. Nie podróżowałam w każdym miesiącu jak w poprzednich latach ze względu na przygody ze zdrowiem. Ale podróżowałam tyle ile się dało. W miejsca o których marzyłam od dawna, co zamierzam kontynuować w 2020 roku.

STYCZEŃ/ LUTY

Tulum, Meksyk

Moje najlepsze wakacje. Leżeliśmy na plaży, jedliśmy najlepsze jedzenie i czytaliśmy. Ciszyliśmy oko genialnymi miejscami, jeździliśmy na rowerach i mieliśmy super czas. Tulum to miejsce do którego najchętniej wróciłabym ponownie, zdecydowanie mój numer jeden.

Jak zorganizować wyjazd do Tulum?

Hotelito Azul w Tulum

MARZEC

Rzym, Włochy

Do Rzymu wybrałam się z dnia na dzień, aby zrealizować duże zlecenie fotograficzne. Rzym to jedna ze stolic, którą odwiedziłam największą ilość razy. Ale nie przepadam za tym miastem. Uważam, że jest ekstremalnie zatłoczone, nie rozwija się, nie powstają fajne nowe miejsca. Jest kiepski wybór hoteli, a do tego nie czułam się jakoś super bezpiecznie. W mojej ocenie jest sporo fajniejszych miejsc w Europie.

Hotel Otvim w Rzymie

Barcelona, Hiszpania

Wybrałam się do Barcelony aby świętować urodziny mojej najbliższej przyjaciółki. To był super czas. Mieszkaliśmy w Casa Bonay, jedliśmy pysznie w ulubionych miejscach. Popijaliśmy wino prosto z butelki siedząc na plaży. W marcu w Barcelonie było zimno, ale niezbyt tłoczno. I bardzo przyjemnie.

Casa Bonay

Przewodnik po Barcelonie

KWIECIEŃ

Santorini, Grecja

Kolejny z wyjazdów, który oceniam bardzo wysoko. Santorini było od lat moim wielkim marzeniem. Nie zawiodło. W kwietniu jest już bardzo ciepło (opalałyśmy się), ale zupełnie nieturystycznie. Do tego ceny są bardzo przyjemne i można cieszyć się widokami. Santorini to bardzo popularna wyspa i bardzo Instagramowa wyspa i jest to spory minus, bo nie można delektować się pięknymi miejscami nawet wstając o 6 rano. Ale mimo wszystko jest tam wspaniale, ekscytująco, a noclegi i hotele są jedynymi w swoim rodzaju.

Jak zorganizować wyjazd na Santorini?

Dom z basenem na Oia

MAJ

Positano, Włochy

Rocznica ślubu, więc nie mogło być inaczej. Spędziliśmy ją w Positano i w Amalfi, w naszych ukochanych miejscach. Uwielbiam ten region Włoch, widoki cieszą oko, architektura powala, pogoda jest przyjemna w maju. W zeszłym roku ogromnie podwyższono ceny w tym regionie i przez to bardzo zmniejszyła się ilość turystów. W maju było pustawo.

Przewodnik po Amalfi

Bucca di Bacco

Przewodnik po Positano

CZERWIEC

Sopot, Polska

Uwielbiam lato w Polsce dlatego w czerwcu wybrałam się z przyjaciółką do Sopotu.

Przewodnik po Sopocie

LIPIEC

Dolny Śląsk, Polska

Początek lipca spędziliśmy z przyjaciółmi w Lake Hill Resort, nowym hotelu na Dolnym Śląsku.

Lake Hill Resort

Kos, Grecja

Natomiast druga połowa lipca należała do wakacyjnego odpoczynku w przepięknym hotelu Casa Cook Kos.

Casa Cook Kos

SIERPIEŃ

Warmia, Polska

Urodziny mojego męża świętowaliśmy z przyjaciółmi w Warmia House na Warmii. Było rewelacyjnie.

Warmia House

WRZESIEŃ

Cinque Terre, Włochy

We wrześniu wybrałam się z przyjaciółką do Cinque Terre. To był ekstremalny wyjazd, na miejscu byłyśmy na 2 dni, a dojazd zajął nam po 12 godzin:) Ale było warto, zobaczyłyśmy masę pięknych miejsc, jadłyśmy w gwiazdkowych restauracjach, piłyśmy obrzydliwe wino, opalałyśmy się na skałach. To był dobry czas.

Jak zorganizować wyjazd do Cinque Terre

Riomaggiore

PAŹDZIERNIK

Kalabria, Włochy

Wybraliśmy się na rodzinne wakacje do Villa Belvedere Kalabria, bardzo polecam to miejsce i jeszcze bardziej cały region. To totalnie nieodkryte rejony Włoch.

Villa Belvedere Kalabria

Przewodnik po Kalabrii

Kopenhaga, Dania

Z okazji moich urodzin spełniłam marzenie o pobycie w Manon Les Suites. Relaksowałam się w miejskiej dżungli i zbierałam inspiracje w cudownej Kopenhadze.

Manon Les Suites

Przewodnik po Kopenhadze

LISTOPAD

Kalifornia, USA

Trip po Południowej Kalifornii był ekstremalny i pełen nowych wrażeń. Zakochaliśmy się w Palm Springs, Joshua Tree, plażach Laguna Beach. Po raz kolejny czuliśmy, że Stany to nasze miejsce na świecie.

Jak zorganizować wyjazd do Kalifornii?

GRUDZIEŃ

Londyn, Wielka Brytania

Nie ma piękniejszego miejsca na świecie niż Londyn przed Świętami. Ku mojemu zaskoczeniu wcale nie taki zatłoczony, za to przepiękny, majestatyczny, inspirujący. Jeśli gdzieś na świecie jest magia i chcecie ją poczuć, to jeździe do Londynu przez Świętami.